One hour to go

Nu har vi ätit på Quinto samt sprungit runt på samhället i några timmar med ett fett flås. Det är fruktansvärt varmt, och sedan ångesten på det... phew... det går inte att beskriva.


Om en timme åker Daniel till Sthlm, och det känns verkligen skittråkigt. Jag vet INTE vad jag ska göra utan honom! Han har funnits för mig hela tiden, ställt upp även när det varit som jobbigast. Hur ska man klara av allting nu, säg? En påse svampmedel och sprit borde göra susen(tittar på Jonas med en galenblick).



  Man känner sig så spänd hela tiden. Nu har Daniel poppat popcorn, och vi ska njuta och se på nåt skitprogram tillsammans innan jag skjutsar honom till bussen!


Hojt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0