Opps!

Jag glömde säga att min syster Sonja har kommit hem från Göteborg också. Det är kul att få se barnen, dem har man inte sett på hur länge somhelst! Igår hade de en diskussion om hur många rumpor man har, och jocke sa att man har två.

Ossian sa att man har två rumpor med en skinka, och jag minns inte vad Sonja sa. Men det låter onekligen förvirrande! "Framrumpa och bakrumpa" sa Jocke, men sonja dök in och påstod att man inte alls hade en framstjärt.


Jaja. När jag var liten hade jag då en där fram och en där bak. Det fanns som ingen annan förklaring! Men sen trodde jag ju också att mamma slet av sitt pubis och kastade det i toaletten(Hår från borste alltså). Och så frågade jag Sonja varför man tyckte att sina egna fisar luktade gott, men inte andras.


Jag var ju utan tvekan ett "Special" barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0