Paniiiik

Idag måste jag springa på försäkringkassan och säga att jag har jobb i sommar, jag måste ner på kommunen och jag ska hinna umgås med Daniel, samt hälsa på mamma. Jag är så himla stressad så att det är inte klokt!

Jag jobbar dessutom imorrn, och jag vet inte hur man ska göra! Det är som ett gigantiskt kaos i mitt huvud.



                                                           

               Här har vi en lapp angående Mira och hennes lista på saker att göra(Mira är den där håriga bollen som inte har några ben i princip). Det står;
- "Hej Mira har varit ute 9.00 till 9.30
 snö - KALLT 13.00 - 13.30
Mira tycker inte om vädret Hon behöver ljud
Radio på"


Bengt har lejt en hundvakt när han jobbar, och hon hade skrivit den här lappen. Mira är en kräsen liten hundjävel, så att säga. Tyckte det var rätt kul att de skrev en lapp om saker hon gillar, samt inte gillar.



Nu är jag outta here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0