Rush

Jag skulle ljuga om jag inte sa att det har varit en rätt jobbig tillvaro sedan igår. Det har varit spring dit, ring dit och ambulans dit. Är fullkomligt utmattad, och inte är det riktigt okej än. Men nu ska jag iallafall duscha, sen bär det av till Lycksele imorrn igen. Gäller att ligga på topp, och inte vill jag vara där utan rena trosor. Det vore ju det riktigt hemska. 


Annars så sa Bengt något om nån målare som bodde i risträsk? Eller ja, kanske i närheten. Det tyckte jag var skitintressant, och tackar gud att han delade med sig av den informationen. Han sa inget namn, vilket bibehöll mystiken.


Är helt tom i bollen! Ska käka sen glo på tv i hundra år. Det känns som en plan.


Sen en applåd för mina fina vänner, Desireé och Daniel. Jag älskar er båda två, och är så glad att ni finns! Vad skulle man annars göra? Jag vet att om åtminstånde en utav er inte fanns så skulle en fågel fortfarande vara vid liv idag. Men det är mindre viktigt(kanske?).


heya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0