slö

Jag har kommit tilll insikt hur jävla slapp jag egentligen är nu. Jag orkar inte göra något annat än att ligga i fotöljen hemma hos mamma och glo på serier. Jag lyssnar väldigt mycket på "chocolate salty balls" också när tiden tillåter, för det är såklart en stor hit i mitt hushåll. Och borde vara överallt när jag tänker närmare på saken(finns i min playlist i det högta hörnet av bloggen, som de flesta uppenbarligen missat).



Jag sov okej inatt, men endå så är jag så förbannat sömnig. Det känns som jag varit en dröm, och att det inte går att ta sig ur den på något sätt. Tiden har gått så fort men endå känns det som igår! Det är först nu det börjar hända lite saker.


Ja suck, vad ska man säga. Ikväll kanske man ska på pojkarnas avslutning i kyrkan med Sussane, men jag vet inte om jag orkar det heller hehe. Ossian fyller år också! Han ska ringa mig sen sa Johan, så att jag fick säga grattis. Mamma bad mig ju köpa en present för en tid sedan, och den ska man väl slå in och ge pojken när tillfälle ges. Just nu orkar jag knappt åka upp till min lägenhet.


Jag får ta och be någon komma hit och örfila mig helt enkelt, så att jag kan tänka klart som en normal människa och komma ur den här dimman. Eller så får de komma hit med en vinare och sitta framför brasan och filosifera om livet, som vuxna gör. Men det slutar oftast med samlag på en stor djurfäll, även det något som vuxna gillar att aktivera sig med.


Nä vi hörs!


På Söndag fyller jag 21 år. Tycker det var nyss man var 10. Helt sjukt.

Kommentarer
Postat av: pubeshåret

sv: mohaha! nej det hade man nog inte! :)

2009-06-11 @ 17:44:59
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: cassi

kolla in min blogg och anmäl dig till min tävling!

2009-06-11 @ 19:33:19
URL: http://cazzzi.blogg.se/
Postat av: malin

jag kan ge dig en elektronisk örfil; ta din hand och smasha till dig själv med valfri styrka. Klart å betalt!

2009-06-12 @ 13:57:12
URL: http://maulyn.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0