Små barn

Nu är man hemma i i mammas lägenhet och hör man ljudet av små barn. Svante är inne i sovrummet och säger "Mamma" med en gnällig röst, medans Fia går på "promenad" med Easy inne i köket.  Det är rätt tyst för en gångs skull, för de kan vara full i fan de också.

"Kom nu går vi" säger Fia och går in i vardagsrummet.
"Kom nu sätter vi oss här" och försöker dra upp Easy i soffan.


Svante börjar att skrika "FIIIIAAA" med en gnällig röst inne i sovrummet. Det sista han tänker på är att sova i princip, och innan det så stod han och drog i skjutdörren för att spionera på mig när jag satt vid datorn.

"Nu är vi framme" säger Fia
"FIIIIAAAA" säger Svante och öppnar dörren.
"Du får komma" säger Fia, "Det är min hund".

Nu orkar jag inte dokumentera mer

Kommentarer
Postat av: susanne

hur gamla är svante och fia?

2009-06-25 @ 14:12:51
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0