Streetsharks

Nu kommer jag ihåg! Jag fick en leksak av min mor när jag var liten av en haj som satt i en väldigt cool hajbil. Och så hade han en hajmask med vassa vapen, och jag antar att det var från detta de fått inspirationen till skapelsen;




Voj voj! Fyfan vad coola de är alltså. Det är helt breathtaking.Sen minns jag att jag kollade på Hammarhaj-leksaken med tvivel, för vem vill leka med något som inte kan se rakt framåt?. Jag var ofta väldigt noga med sånt.






Detta brukade jag och Robin se på tillsammans, och tror jag lånade filmen utan att lämna tillbaka den också. Jag är så lessen för det! Tänk att det gjordes 1988. Det var tider det. Inte för att jag minns ett piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0