Utmattad

Jag är så fruktansvärt utmattad, orkar ingenting! Detta påminner väldigt om gårdagens inlägg, så jag ska inte skriva mer än nödvändigt.  Jag har iallafall bestämt mig för att tvätta lite så att jag har kläder, så jag slipper gå runt i samma sketaplagg hela tiden, men jag vet inte.
 Jag ska skjutsa hem Bengts bil sen och grilla på hans altan. Eller han ska grilla och jag ska peta i stripsen som ligger i ugnen. Jag är ju så jävla händig i köket.

 Den karln är helt fabolus! En utav Latikbergs mest sympatiska och förståndige man, vilket man inte kan säga om alla, tyvärr. Man har tur som har en sån som honom i sin närhet.



Imorrn ska Desireé bygga bo i min lägenhet eller något, för jag vet inte exakt vad hon har i åtanke. Hon ville göra det idag, men sket i det när jag skulle till Latikberg. Den kvinnan är också rätt fabolous!

En annan man som är fabolous är Daniel. Mer än så vet jag inte vad man ska säga utan att det ska bli tråkigt!



Ikväll kommer Veronika hem :) Och hon ska stanna i 2 veckor. Ska bli trevligt med sällskap faktiskt.


Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0