Where the wild roses grow

Jag önskar att Nick Cave kunde komma med en sten och nacka mig nere vid en flod full av rosor just nu.
 
Jag har iallafall fått tvätten bortgjord, så nu kan jag ha rena underkläder i ungifär 1 vecka innan det måste tvättas igen! Ja herregud, jag beställde tillochmed en tvättid efter den jag hade nu. Det kallas att planera, vilket jag inte är direkt känd för.


Jag ska snart ner och hämta Bengans bil vid Vickans hus och brumma till Latikberg. Jag funderar på att ta en egen skiva, för i hans bil finns det mest svenska schagerhits och Lisa Marklund. Hans smak är onekligen speciell, och inget jag rekommenderar.

Sen ska man hämta Veronika vid bussen och umgås med Desireé! Hon är ledig hela helgen, så det är okej att umgås utan limits.


Jag känner att jag skriver blogg ca 10 ggr varje dag om samma sak, men ärsch, skitsamma. Jag måste sysselsätta mig något, och Monkey Rumble gör mig mest förbannad.


 Heya!


Kommentarer
Postat av: Lisa Marklund??

jag visste inte ens att hon gjort musik



förskräckligt!!



//Sonja

2009-06-12 @ 17:13:56
URL: http://burriburr.se
Postat av: Vanja

hahaha, jag misstänkte att något var fel när jag skrev det

2009-06-12 @ 20:14:41
Postat av: burriburrsonja

jag frågade jocke för säkerhets skull han bah "joo men hon har ju gjort en skiva!"

jo säkert



du borde förestän ändra länken till burriburr sonja... jag har ju ny adress nu!

2009-06-13 @ 21:39:41
URL: http://burriburr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0