Work over

Ja herregud, folk på 50-talet hade antagligen mer att skriva om än vad jag har i detta ögonblick. De hade kunnat skriva om hur de sprang runt med handsydda vantar i köket och plockade ut nybakade kakor samt lasagne. Jag däremot kan knappt laga mat!

- in fact.. Idag var första gången jag ens grillade kött. Och det var på jobbet. Kanske det är nyttigt att jobba där av rent personliga skäl också. Förutom lönen då. Jag kanske kan bli värsta Martha Stewart,  inte rent allmänt men iallafall på fängelsefronten. YES!


jag önskar att jag hade intressanta bilder att lägga upp, men jag möglar inifrån. Jag orkar inte ta så mycket kort nuförtiden alltså, men om jag inom en snar framtid gör en röntken kan jag lägga upp den iallafall. Så ni kan få se hur tom jag är.


Nu ska jag sova! Men först ska jag spela en omgång Monkey Rumble till. Eller Monkey Quest som det kallas på riktigt.




 Jag är grrrreat! Men har inte slagit rekordet sendess. Tror inte att det går. Jävla beroendeframkallande också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0