WOw

Jag är lite sliten idag efter att ha sovit i soffan inatt, men ja. Var Desireé tog vägen har jag ingen aning! Vi har suttit hela natten och tjattrat, gjort ingenting i princip men endå något.


Stående ovationer till henne! Hon STÄDADE min lägenhet, från golv till tak. Sen bakade hon en tårta, köpte blomma och en sten. Sen på tårtan hade hon ett ljus som spelade "Happy birthday to you". Det var verkligen planerat in i minsta detalj, och helt klart den bästa presenten man kunde få. Hon är utan tvekan, one of a kind. Även om ljuset blev en aning irriterande efter ett tag.

Av Daniel fick jag ett vinspel och choklad(som är borta nu) och av Veronika ett smink-kit med glittrig ögonskugga. Av Sussane ett sms där Molly sjunger "Ja må du leva".


Jag har två tårtor att leva på nu, för lonkan hade ju bakat också liksom. Helt underbart. Men tro inte att ni ska få något! Håll er borta!



Man vet vilka som är ens riktiga vänner. Så är det.

Kommentarer
Postat av: malin

grattis tokjänta!

2009-06-14 @ 12:48:50
URL: http://maulyn.bloggspace.se
Postat av: burriburrsonja

grattis !! minns du när du fyllde 14 och fick vattenballonger av mig?

jag har inte toppat den presenten och kommer troligtvis aldrig göra heller.



tycker du borde fota foton på lägenheten!! har aldrig sett den städad.

2009-06-14 @ 13:24:33
URL: http://burriburr.se
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen Vanja! :)

Hoppas du haft en underbara födelesedag!



Kramar Maria

2009-06-14 @ 18:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0