Yep

Igår hade man sin sista inskolning, och det känns okej. Det känns som om jag kan jobba där utan att känna mig som ett total freak och göra precis allting fel.

-" Bara de överlever och mår bra" sa min handledare, och det var ju en enorm tröst.



Idag ska man till mamma och hälsa på. Jag har ca 0 kronor på mitt konto, och har ingen lust att slösa mina sparpengar. Sen har de höjt hyran med en tjugolapp, och det har som effekt, även höjt mitt ögonbryn.


Nä nu ska jag duscha och göra saker. Blaha blaha.

Kommentarer
Postat av: susanne

hahaa bra inställning!;) men det kommer gå bra! du har väl jobbat som det tidigare också?

2009-06-24 @ 12:41:34
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0