"Alla" läsare

Det här inlägget är riktat mot er - mina trogna läsare. Jag antar att det är trogna läsare eftersom det är typ samma statistik varje dag, bortsett från igår då jag tog personligt rekord här på blogg.se med 25 pers. Hurra! Men det är oftast folk med lite att göra, som tittar in snabbt och inser vilken förstaklassig dynga det egentligen är. För jag skriver sällan om intressanta saker, men det är somsagt en tolkningsfråga.

Jag skrev i ett tidigare inlägg om tjejer som satt och bloggade om sina klyvna hårtoppar, och om hur deras gäng varit ute och mobbat folk på stan. Ja eller vid datorn. Hur jävla intressant är det på en skala? Endå har dessa typer hur många läsare somhelst. Som den där Katrin (ex)Schulman med ett nuvarande krångligt jäkla namn som man inte ens kan uttala utan att prata i tungor. Hon lever på att vara en bitch, och lever ut sina visdomsord i veckotidningar, men min fråga är hur hon ens kom på tal. Hur blev hon känd till att börja med? Hon dök bara upp, lite som Paris hilton faktiskt. Jag visste inte vem hon var försen.. ja jag minns inte direkt. Måste ha varit när jag bläddrat igenom någon av mammas tidningar.



Men hursomhelst, har nästan glömt vad jag ville ha ut av att skriva..mmm.... Kom av mig något så förbannat. Iallafall så ville jag köra något som en kvinna med namn Pubes gjorde i sin blogg. Jag önskar att veta vilka mina läsare är, ni kan vara anonyma och hela fadderullan, men berätta lite om ersjälva och om hur ni hittade hit till min blogg.

Som typ ålder, härkomst, hårfärg, om ni har blekt ert rövhål etc etc. Om det finns något ni önskar att jag skrev mer om, eller kanske MINDRE om. Jag tycker att det är skitintressant, så kör på vettja! Ni kan ställa frågor om det känns behövligt, kanske veta mer om mitt förflutna som galen Latikbergare(rekommenderat).


Ha en lovely dag!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag undrar varför du inte tagit tummen ut och rymt från villis för längesedan :P Join me i södra sverige (the dark side, mouahaha)

2009-03-10 @ 09:58:53
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0