Arbetsförmedlingen

Här sitter jag på arbetsförmedlingen och gnor, stinker svett och har ångest. Ungifär som det skall vara, men istället för att aktivt söka så skriver jag i bloggen. Eller nja.. Jag har kollar runt på några utbildningar samt försökt registera mig i "Mitt CV". Men det går inte så värst bra, så jag väntar på assistans. Annars försöker jag när jag kommer hem igen.


Tangentborden här is to die for, herrejistanes. Det är fullkomligt sjukt hur nice det är att skriva. Det känns som om jag skulle kunna skriva för alltid eller fråga var de köpt dem! Men inget av dem kommer att inträffa, tråkigt nog.


För dagens besök har jag garderat mig med : Coca cola och headset. Hög på socker och med fullkomligt fantastisk musik öronen är jag på g. Just nu spelas det "Oh my gosh - basement jaxx". Sweet!


Nu tittar en dam på mig, jag tror hon kommer över. Det känns som om jag gör något fel, vilket jag förmodligen gör också. Som om jag är en spion som kommit för att låtsas söka jobb och kolla in folk som kanske bidrar sina fruar eller män.


jaja hon kom iallafall, och jag gjorde någon nytta i si sådär 10 minuter. Nu ska jag gå hem och gå på toa, min urinblåsa håller på att explodera. Imorrn blir det Lycksele med Dessan! Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: ja men visst var han utvecklingsstörd!? trodde det bara var jag som lagt märke till det! =O

2009-03-26 @ 17:07:15
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0