Asterix och Obelix



Detta är musik som man kan dansa till, det menar jag verkligen. Om hotellet hade en nostalgikväll med temat "Gamla barnfilmer" så skulle jag dit på momangen. Obelixatoriskt *ordvits*.


Krambjörnarna, Gummibjörnarna, bamse, superted ja vafan, ALLA nallar är välkomna! Man skulle kunna riva loss till gamla nintendolåtar också, varför inte? Är man full och rund om fötterna så dansar man ju till vadsomhelst. Det såg man ju sommaren "Hej hej monika" var populär. Eller....ish...."Rosa helikopter".

Dock så dansar jag aldrig till musik jag inte gillar. Det är inte min stil, för jag kan verkligen inte fejka eller nedlåta mig till en sådan nivå. Det går verkligen inte. Jag vill inte att folk ska tro att jag tycker att skit är bra helt enkelt.  Sen om de tycker att musik som är bra är skit är en helt annan historia. Sånna människor vill jag endå inte veta av!


Finns det någon gammal goding som ni skulle kunna dansa till på hotellet? Dela med er! Jag kanske ska bränna en partyskiva som jag ska lyssna på när jag sitter ensam hemma med en 3liters vinlåda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0