Åt helvete

Det gick ju åt helvete med miljön igår iallafall. Jag fick besök av Desireé och Mohammed så jag sket helt enkelt att ha släckt en hel timme. Kanske hade det i ... mm... 35 minuter?  Jag tog såkallade "Före" och "Efter" bilder, men tror ni att nån jävel i vilhelmina brydde sig?

Jag tog alltså kort från min franska balkong, före och efter halv 9. Jag är grymt besviken. Jag orkar heller inte sätta in dem, men ni kan tänka er ett fullt belyst område som håller sig belyst trots att man skulle släcka. Ursch!

Nu ska jag fortsätta göra något. Har grymt dåligt självförtroende idag. Kan ha att göra med att mitt face ser ut som miss.piggys.



Kommentarer
Postat av: pubeshåret

MEN JAG VILL SE DIN NYA KLÄNNING!! ELLER JAG MENAR TUNIKA!! FÖRLÅT FÖR CAPSLOCK, MEN JAG ÄR SÅ EX-HALT-ERAD!

2009-03-29 @ 15:33:01
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0