beroende

När jag väl sysslar med photoshop så kan jag ej sluta. Jag har försökt skapa en ny banner(igen), men jag blir aldrig nöjd. Sen tar det hundra år att tänka ut en konstruktion, vilket stör mig som fan.


  Det är soligt ute idag, och det luktar inte bajs som det brukar göra här i Vilhelmina. Vilket kom som en ordentlig chock när jag hade rustat med mig med både gasmask och rymddräkt. Turisterna kommer att frodas när de hör nyheten om att Vilhelmina är "Sveriges nya anus". Förut var det kanske Rinkeby


Förresten så är jag så jävla less på alla lea reklamer som finns där ute. Jag har därför skapat en lista på reklamer som stört mig genom tiderna.


Nummer 1. Apjäveln. "Please stop eating my bananas" Gainomax har gått mig på nerverna enda sedan det började. Om man inte köper deras produkt så kommer en harmlös liten apa att dö. "We are related you know", I say FUCK YOU!!

                                   

 Zillah och Totte med låtarna som "Jobba som en apa" och "Apfeber" eller vad det nu är för skit de har skrivit är obeskrivligt. Jag kan inte med ord gestalta hur irriterad jag är på denna kvinna. Sen fastnar texterna i huvudets som ett plågsamt klister.


                                       

Mojje - popcornfrisyr-reklamen. Behöver jag säga mer?


                                     



Jag minns fler, men kommer inte ihåg vad de heter. Som den där " Nu är jag frisk och kan göra vad jag vill igen" med en kärring som tippar runt med skidstavar och svår artros.

Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: haha, är du så sugen på den? =D

2009-03-25 @ 15:12:31
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0