Bloggen

Min blogg betér sig som en tonåring just nu, och vet inte alls hur den vill te sig eller se ut. Så jobbigt! Och det är jag som måste styra upp allt detta med en bestämd hand, ännu jobbigare. Suck.


Jaja hursomhelst så har jag hamnat i ett stadie där jag börjar att lära mig nya saker och kan inte sluta. Det är som en drog, och det är ... ja somsagt väldigt jobbigt, men skitsamma. Det började med att jag gjorde om Merikas blogg, sen fortsatte det därifrån. Det är så komplicerat med koder, och min hjärna brinner snart upp. Men nu ska jag käka middag, sen städa som jag lovat min mamma ifall hon ska låna min lägenhet under helgen.


Jag är tråkig, och är jag tråkig så speglas det i min blogg. Sorry!

Heya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0