Borttappat.

Jag kan inte hitta mina nycklar. Alltså inte mina lägenhetsnycklar eller så, men mina gamla... Sen 7an och uppåt, nycklarna i mitt gångna liv har försvunnit. Jag är lagomt deppad, men jag kan inte göra något åt saken. Antingen så dyker de upp, eller så måste jag finna mig i att de är borta. Jag som hade tänkt spara dem och visa mina barn! Säga "Titta vad mamma haft nycklar i sitt liv. Enda sedan hon var ett litet kräk, precis som ni ungjävlar".


Suck! Jag är så lessen. Men jag ska dra på mig den där snygga tunikaklänningen och snurra lite framför spegeln nu tror jag. Eftersom jag inte har någon propp till min slask har jag lagt räkorna på upptining i badkaret. Väldigt effektivt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

dagens outfitt krävs!!!!

2009-03-28 @ 18:54:03
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0