Brännhett

Jag lyckades att bränna 3 högst acceptabla skivor att ha i mammas bil! Men ingenting hon skulle gilla tror jag. Men det vet man aldrig, kan fråga henne om hon ska ha någonting senare. Kanske en portion Lars Winnerbäck? Jag ogillar honom(vågar inte säga hata), och om vi skulle samåka med den musiken på skulle jag lätt ta över ratten och köra rakt in i en tegelvägg.

Kanske inget så pass drastiskt, men det spelar ingen roll. Ikväll var vi på badhuset, och vad ska man säga? Jag är som en gråsäl med en gnutta sjölejon i sig. Jag rullar runt, klappar med händerna, skrattar och skriker om jag blir jagad. Det måste vara rätt bra träning också eftersom man är i konstant rörelse. Nästan som en haj, men med platta tänder. Och så lurpassar jag inte på folk i bassängen genom att cirkulera runt dem.


Vad mer... Efter simningen så fikade vi och satt och snackade lite. Daniel berättade om sin första flickvän, och om hur romantisk hon var och hur korkad han var som aldrig la märke till det. De blev aldrig tillsammans, men endå så kvaliciferade hon sig som en flickvän i hans bok. Men han är nog rätt romantisk av sig. Kan man bli annat av att lyssna på Celine Dion, Marc anthony och Jennifer Lopez konstant egentligen? Konstiga karl! Men konstig på ett bra sätt. Han lärde sig nog ett och annat av den där första flickvännen.


Imorrn ska jag på en träff på arbetsförmedlingen. yey.

Kommentarer
Postat av: mimmi

det finns alldeles för lite killar som lyssnar på smörmusik!

2009-03-05 @ 08:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0