Bränt

Här har jag suttit hemma och bränt saker hemma i min lägenhet, därav ett par kycklingar och en skiva som jag ska lyssna på i bilen senare. Jag hoppas att det fungerar! Har nämligen inkluderat min personliga favorit "Los del rio - Macarena".



Jag gillar när karlarna står lite stelt och diggar till musiken i deras svindyra sviter samtidigt som de dregglar över de halvnakna kvinnorna som dansar i kortkort. Jag slår vad om att de hoppades på ett ligg efter inspelningen. Kanske de fick också!

Men jaja hursomhelst, en låt kom dock inte med och det gör mig besviken. Det var nån låt med Madonna som jag diggade för kanske ett halvår sedan, men jag får väl bränna en ny skiva när jag kommer på vad jag ska ladda ner. Blev lite less på skivorna jag tjuvat från latikberg med topklassig 90-talsmusik.


Annars var jag på arbetsförmedlingen för att skapa en handelsplan. Det tog hundra år, och kvinnan drev mig nästan till vansinne. Saker hon sa visste jag redan om och så tittade hon på mig med en nedlåtande blick. Fast jag kände också lite sympati, som " stackars lilla unge, hur fan ska hon klara sig". Jag fick gå efter ca en timme, med hundra uppgifter att klara av innan vi ska ses igen i slutet av månaden.

Därav att jag ska söka praktikplats. Jag ska gå på Ossians dagis och fråga, sen på Regnbågen eller något. Är rätt less på det här, och jag hatar att söka jobb. Jag är så förbannat blyg i vissa sammanhang. Men bara i vissa, i andra är jag en vildkatt med klor! Mjaooo.


hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0