Crazy lazy

Hejsan, just nu sitter man i lägenheten och väntar på att man ska få börja tvätta någongång. Jag har stora problem med yta eftersom  nästan allt har täckts av kläder. Men ikväll ska jag få pli på situationen! Det har jag bestämt med bestämd bestämdhet.

Jag skrev lite med Mimmi på msn förut, och det var trevligt. Hon har inte varit online(vad jag vet) sen hon åkte till Australien för att ragga på sjölejon(vet inte om de finns där). Men det låter som om hon har det okej bortsett från en nypa hemlängtan! Och det förstår jag.

Och Desireé skulle komma hit och hålla mig sällskap senare när hon varit och tränat på Bodycenter. Det blir som jag sa, "ett party utan dess like". Det blir väl att man sitter i min soffa och degar, som vanligt. Jag funderar att cykla lite också, få igång träningen som varit på semester i 2 månader. Tänk vad många kalorier jag inte gått miste om! Damnit. Lata jävla människa. Jaja men jag ska få pli på det med. Vet hut.


Vad gör folk nuförtiden?

Kommentarer
Postat av: mimmi

Idag har jag inte lika mycket hemlängtan! även fast det regnar och är kallt ute. Tur att du var uppe iallafall, lilly är så dålig på att skriva på msn. hon loggar ju bara ut !!! :P

2009-03-04 @ 07:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0