Easy

Easy är min mammas hund som blivit totally and utally crazy, vet inte vad jag ska säga. Men vill inte skriva om henne, för det är tråkigt. Det enda hon gjort på sistånde som är helt nytt är att kissa i sängen. Förstår inte eftersom vi är noga med att gå ut med henne med jämna mellanrum. Ibland vaknar jag upp i kallsvett och titttar mig omkring i ren kalibalik.


Jaja man har iallafall varit nere på trissen med henne, låtit henne leka med Raman(Daniels kompis), för de hade inte setts sedan hon var en liten valp. Ett glatt återseénde.

Sen satt jag och spelade "James Pond", ett gammalt Amigaspel som är störigt enformigt. Men extremt roligt om man är på rätt humör. Vi kom väldigt långt, men vi klarade inte alla banor. Jag dog.


Men nu ska jag gå hem, sitter hemma hos mamma och lodar. Och Daniel tittar på allt jag skriver, så det är också störande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0