Fisk i sjön

Det fanns nog fisk i sjön, men ingenting vi fick veta av faktiskt. Det enda man fick var väl ett par ordentliga skrattattacker och en lurvig bävermössa. Helt ärligt så kan jag inte sluta prata om dem, mössorna. De har berört mig väldigt djupt, och de har etsat sig fast i mitt sinne. Men jag kan dock inte påstå att jag klär speciellt fint i dem, se bara här ;
 
                                    

Vadfan har man de där små öronen till för egentligen? Inte så att man hör direkt superbra bara för att de sitter där precis. De är så förbannat fula, och de fladdrar när man sitter i skoterkälken. Om detta vore en modeblogg säg....

 
                                

Daniel däremot var riktigt händig och bonnig i sin fantasiska outfit, tror faktiskt han levde in sig i rollen riktigt bra. För första gången i sitt liv så fick han borra sig ett hål, sitta ner i evigheter och allt utan resultat. Det är så Norrland!


          



Bengt hade gjort fika och etc som vi fick livnära oss på out in the wilderness. Och det var verkligen skitkul hehe, faktiskt så hade jag glömt bort hur pass det var att sitta och fiska. Men roligast var det endå när vi tippade med skoterkälken. Vet inte vad som hände, men jag låg på både Gorim, Daniel OCH Easy. Men det gick bra bortsett från att jag inte kunde sluta skratta. Ren skadeglädje kanske. Who the fuck knows.


Nu ska jag fortsätta med min kväll, eventuellt duscha bort rökstanken som befästs sig i mitt hår. Det låter som en god idé.


Tack för idag! Heya

Kommentarer
Postat av: Desiree

Hahah vad rolig daniel ser ut :) ja och du med för den delen:P

2009-03-21 @ 19:40:09
Postat av: lilly

HAHAHAHAHAHAHAHA! Vad rolig han såg ut i Bengts outfit, kepsen va en klockren 10a, och sen sättet hur han står när han ska borra upp isen. Åh vilken bonnläpp :D. Helt klart det bästa jag har sett idag. Tack Vanja!

2009-03-22 @ 00:00:48
Postat av: mimmi

hahahhaha!! grrrrrrrr

2009-03-22 @ 12:42:50
Postat av: sonja

daniel i bengts kläder, det var intressant måste jag säga :)



jag är avis! alltså på utflykten

2009-03-23 @ 16:43:05
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0