Flashback

Jag fick häromnatten när jag skulle sova för mig att jag skulle tänka på mitt gamla rum i Latikberg. Eller ja, rättare sagt mammas och pappas rum. Jag minns min "Lilla sjönjungfrun" planch och teckningar jag ritat av Peter Stormare när han blir uppäten av småkräk i Jurassic Park.

Jag tyckte att det var SÅ coolt att han var svensk(tycker fortfarande). Men så fick jag något annat i huvudet.. En svamp. Och om jag inte missminner mig så gav mamma mig en affisch av en film jag tyckte om, med svamphus etc. Men jag kommer verkligen inte ihåg vad mer! Förutom en regnskog. Jag tror att det var en farlig oljefläck med i filmen också, men jag är absolut inte säker. Kan inte någon hjälpa mig på traven? Det är hemskt! Men för varje natt så verkar det som om jag minns mer. Jag kan inte sluta tänka på det helt enkelt..

Har den här killen något med den att göra?


Förresten så vaknade jag kl 8 av ingen direkt anledning. Det känns väldigt udda. Men jag är väl sjuk i huvudet som har börjat bli normal. Heya


Jag kom på filmen i skrivande stund ! Det var Ferngully!



Hur fan kom jag att tänka på den egentligen? Men nu gäller det att hitta den också. Jag är rätt brilliant, det måste väl även min värste fiende medge.

Kommentarer
Postat av: Kanelbiten

skojigt namn Ferngully. Ormbunksrännsten inte så coolt på svenska.

2009-03-13 @ 18:33:44
URL: http://kanelbiten.bloggspace.se
Postat av: Kanelbiten

Killen, ser lika galen ut som Peter Stormare brukar göra. :-)

2009-03-13 @ 18:36:05
Postat av: Vanja

Du har absolut rätt! Men nu försörde du namnet för mig lite. Det hade inte kopplat att det betydde ormbunksrännsten på Svenska, och nu kan det inte sluta.





Och killen är kanske lite yngre, mer snygg och tecknad än vad Peter är. Men vad vet väl jag! Jag älskar Peter Stormare som han är.

2009-03-14 @ 13:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0