Fodral

Idag har jag, mamma och Daniel inspekterat den nya butiken "Klädis" i Vilhelmina, och trots det äckligt oinspererade namnet blev man rätt imponerad. Visst fanns det massor av kärringkläder och gamla koftor, men det fanns även ett par riktigt heta fodral som yours truly passade i.

 Jag fick en svart tunika/klänning av min underbara mor, som jag faktiskt kände mig lite Carrie Bradshaw i. Visst, inte alls lika snygg och friskt fläktig, men chic. Minus den stora röven då. Men folk tittar mest ner i min klyfta så det spelar ingen vidare roll.


Kan sätta in en het bild senare när jag känner för det! Nu ska jag hem och städa, och senare ska man käka räkmacka och se på nåt program som man inte får ett epeleptiskt anfall av. De visar så mycket skit på lördagar att jag faktiskt tänker över att hyra en film. Men jag orkar inte.



Jaja vi hörs "allesammans"! Heya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0