Förbannat!

Jag gick ner som planerat, med ungifär en lastvagn bestående av tvätt och började att stoppa in i maskinen. Jag läste en lapp på den andra maskinen som löd "Ur funktion". "Jaja", tänkte jag och fortsatte att mata in programmet så att man kunde köra igång. Skulle bli jobbigt att vänta en hel timme innan jag kunde fortsätta med andra omgången, men whatever.

Jag brukar alltid stanna kvar för att se vattnet flöda, för att det är så erotiskt på något sätt. Så rått och slitsamt, men samtidigt kliniskt. Men ingenting hände. Trumman började att snurra runt lite ryckigt som i nån gammal musikvideo med micheal Jacksson och.. ingenting. Det var luft, plus lite fukt. Ingen glöd. Som en enda stor musfjärt!

Det var alltså någon som hade satt "Ur funktion" lappen på den fungerande maskinen. Förbannat! Så nu måste jag vänta en hel timme innan jag kan börja köra in i den funktionella maskinen igen. Jag la en förbannelse över denna människa, som så kallt trackasserat min tvättid. Men skitsamma, det går bra endå.


Nu ska jag se på "how i met your mother". Repriser som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha... klockren blogg! Love it!

Jag kommer härmed att länka till din blog från min blogg! Gud vare med dig eller nåt !

2009-03-04 @ 13:49:44
URL: http://alltsomarmitt.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0