Goodmorning!

Jag sitter här i ett rosa nattlinne som påminner mycket om det jag hade när jag var 3 år. Storleken är ungifär samma också, men det går att röra mina armar(mest eftersom den är ärmlös). Jag tycker att det kändes mysigt, och det är ju ingen som kommer att se mig heller.

 


Här är en väldigt gammal video(typ 1½ år gammal) där jag står och låtsasleker med min fantasikompis "Den italienska versionen av mig". Jag brukade och har fortfarande väldigt lite att göra, men jag har dragit ner på detta dock, till allas glädje.


jaja nu ska jag träna på cykeln och se på "It´s always sunny in philadelphia".

Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: åh vanja.. dina ord är som poesi för mig!

2009-03-08 @ 14:29:55
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0