Hallååå!

Jag vill stå på ett berg (varsomhelst förutom i Norge) och ropa "Hallååå!". Helst i början av våren med ett par korta slitna shorts och en höstjacka. Eller en t-shirt, skitsamma!

Ungifär lite som Ronja Rövardotter, fast äldre och med en betydligt snyggare frisyr.


Idag vaknade jag kring 1-tiden och missade "Hem till gården" som jag och min mor spenderar våra mornar till att se tillsammans. Alice (en kvinna som varit döende i 2 år) dog nu äntligen, fast med hjälp av sin pojkvän som inte orkade se henne plågas mer. Och så bad hon honom helt enkelt to end her misary, allt förstås, väldigt gripande.

  Och så spelade jag ut HELA Mariokart dessutom, med god marginal. De som undrar vad jag gör om dagarna behöver inte undra speciellt mycket när de följer min blogg. Men förhoppningsvis så får jag jobba till sommaren, vilket jag ser fram emot. Eller innandess, det vore ju kickass-alotbetter.


Nej jag orkar inte skriva mer. Min hjärna är helt lockdowned liksom.


Heya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0