Howdy

Jag har aldrig gillat Western. Eller jo, ursäkta, Lucky Luke var ett exeptionellt undantag( Och faivel i vilda western), men utöver det så är det mesta skit. Jag får nästan magkatarr av att tänka på "Tillbaka till framtiden" eller "Shangai noon". Eller nån klassisk gammal goding med Clint Eastwood, som de flesta måste gilla för att han är så cool.
  Men han är rätt cool, skulle förmodligen skita på mig av att se honom duellera på Latikbergs lägda utanför västra vägen.
Men något som jag alltid gillat med Western är dock Saloonhororna. Eller det är mer ordet "Saloonhora" än själva innebörden som roar mig. Jag har faktiskt kallat migsjälv saloonhora nångång bara för nöjes skull, men hur sjukt är inte det? Snart kommer det väl smutsiga karlar med hattar fulla av hål, skäggstubb och ruskigt smutsiga "Re-producting organs" hem till min lägenhet. Nejtack till det. Men jatack till dragspelsmusiken och cancandansarna, inte minst spriten. Skulle ju bli världens håll-i-gång!


Men min lägenhet är alldeles för liten.




Kommentarer
Postat av: Lina

Ooh, dags för vanjis att besöka de södra breddgraderna! :D Jag har alltid velat bo i göteborg, hoppas du kommer dit :P Vem vet, jag kanske joinar dig! Kram

2009-03-09 @ 13:38:00
URL: http://sockerbitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0