Huvvaligen

Jag vaknade nyss av en otrolig stank ur min egen käft. Eller det är mer känslan än lukten eftersom man inte kan lukta på sin egen andedräkt, men jag tror nog att ni förstår precis vad jag menar. Jag ska strax springa och sanera hela munhålan med rappa tandborstsdrag och dra ut på samhället för att köpa näringsrik och mättande mat.

Min palt tog slut igår, och det gjorde mig lessen. 3 Paltar blev till 3 portioner och en jävligt nöjd Vanja. Varför har inte varje hus en palthulda? Det skulle dock höja hyran med några slantar. Worth it.

Sen var jag så förbannat trött igår, somnade på kanske 5 sekunder innan klockan var 11. Det är inte så likt mig, men det var riktigt skönt faktiskt. Att inte sitta uppe i hundra år och göra ingenting för att sen sova alldeles för länge. Aj Aj! Som jag brukar säga till Easy, mammas överenergiska hund. Men hon är liiite min också.


Nu ska jag gå och spela Nintendo som vanligt, är rätt less på det. Men vafan. Man ställer upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0