I gave myself a haircut

Jag klippte till min lugg igår, helt själv må ni tro. Och det ser inte ut som om jag blivit överkörd av en gräsklippare heller, så det är klockrent. Jag kanske bör satsa på frisöryrket?

Jag pratade med min syster Viktoria nyss i telefonen och jag konstaterade att jag aldrig använt min massage som jag fick av henne i födelsedagspresent för hundra år sedan(så gammal men endå så het, säg). Och så pratade vi lite om helgen, för hon och barnen ska ha en myskväll på Fredag och jag sa att jag förmodligen kommer. Malin frågade mig om jag kunde komma på hennes födelsedagsfest, men jag kan nog inte för att jag är så pass fattig.
  Får nog en saftig jävla elräkning snart också, och det ser man ju fram emot. Jävla vattenfall. Företaget och inte de vackra naturkreationerna.



Den här videon lägger jag ut för Desireés skull, nog för att hon bör skickas till rehab för att ha kollat på den så mycket men häh... skitsamma. Nu kan du dansa OCH läsa min blogg samtidigt. Vilken gåva.



Jobbsökandet igår gick iallafall rätt bra, hoppas jag. Håller tummarna för ett sommarjobb! Och ett jobb överhuvudtaget. Ska skicka in papperen till polismyndigheten också angående antastning av barn, vilket jag inte gjort. De på dagis vill konstatera att jag inte gjort något olämpligt, så det är ju bra. Ska få det gjort ifall de ringer.


Hej svej

Kommentarer
Postat av: Anonym

syrrans head blev ju assnygg:) faaan va great:D

du är grym.. och din egen head också.. i just lööööv it... du äger:D

2009-03-11 @ 18:18:32
URL: http://eckka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0