Jag åkte upp till Stockholm


När man hör den här låten rent allmänt så blir man otroligt lockad att göra den här innedansen, även om det vore ytterst olämpligt. Jag brukade dock göra det när jag var liten, utan minsta hämning. Thomas spelade den inne på sitt rum medans jag skuttade glatt därikring och drog ner byxorna i hopp om att ha nog med att gas att släppa loss när refrengen kom. Det gick oftast! För man var väl ingen fjolla.
  Han tyckte nog mest att jag var jobbig, eller söt, vad vet jag?





Sen finns det en mer seriös låt som jag gillar väldigt väl bara för att den är så bra. Ja ungifär så bra som jag tycker en låt kan vara när den är bra, och det är "Kings horses". Den går inte att ladda ner, men jag fann den på youtube vilket kom som en prisande chock.





Det är oftast bönder som lyssnar på Eddie Meduza, eller sliskiga raggare som har håret fullt med brylkräm. Men jag har kontakter som varken är det ena eller det andra, så det är acceptabelt. Det är väldigt coolt att lyssna på Eddie Meduza, om man inte är en slusk. Men han var nog lite sluskig. Så jag vet faktiskt inte, det är skitsamma! Jag sitter bara och babblar för att undvika att skriva om min dryga dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0