kulörtvätt

Ingenting om tvätt idag, men däremot så hade jag tänkt att lägga upp lite bilder som håller mig kärt om hjärtat.

                                                 

Historen bakom detta foto är att jag städade bort julen för typ 1 vecka sedan. Tyckte aldrig att det såg så juligt ut försen mamma påpekade att det var jultomtar på mina gardiner. Det hade jag aldrig sett. Och här är lådan på min Vanjianska gran som jag fick av Bengt i brist på träslag under denna stora högtid. Tyckte jag var rätt kul present faktiskt, men jag gillar inte att mitt namn börjat bli så pass mainstream. There can only be 1 or 100. Maximum 1000.


                                       

Och historien bakom detta foto är rätt Easy, fick dessa tavlor(de sitter inte ihop) av Lilly för typ 30 minuter sedan. Hon tänkte på mig när hon såg dem, och man kan väl inte bli annat än smickrad! Klart man känt sig på hugget, men detta ger en helt ny bild av migsjälv. Sen så har jag en hat/kärleks-relation till dessa mördarmaskiner of the sea. Grrrreat!

Och ja det är min fot ni kan se nere i hörnet.


                                                

Den här dagen hade jag bara otroligt fluffigt hår. Kände mig som en svampskalle, men i ärlighetens namn så trivdes jag väldigt bra med det. Det är som att spela rysk roulett att lägga sig med blött hår, men jag lever gärna on the edge. Blir mer spännande på det viset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0