Kvällen

Kvällen har varit bra, för jag åt somsagt räkmackor. Räkmackor är ett tecken på en bra kväll, som ett slags horoskop fast med räkor istället för olika stjärntecken.


Jag fick skjuts till Vickan, vi hyrde film innan (get shorty) och inne i bilen så sa Vickan att hon älskade min brända skiva. Hon tyckte om den så mycket att hon ville kopiera den, vilket är en väldig komplimang, för merika sa detsamma. Förutom att Vickan också lade till "Älskade alla utom en som var sådär". Merika sa " Bra bra, skit skit, bra" och etc. Hon kan vara en jävla apa, men snäll endå.

Jag fick massage, popcorn och vin dessutom. Det är ett recept för en god kväll! Sen drog vi till Desireé. och Easy var helt i extas, Men jag tror de gillade varanndra, för de kysstes med tungorna och halvöppen mun. Jag tyckte det var lite udda, men det är tydligen så djurälskare gör nuförtiden. Jag har inte kommit in de de kretsarna riktigt. 


                                             


Mammas utsikt när hon ska se på tv är vacker, men kanske inte riktigt den man tänkt sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0