la isla bonita

                           


La isla bonita med Madonna är en trevlig liten truddelutt. Jag älskar när hon säger det och " I fell in love with san pedro", det är typ det enda jag kan dessutom. Men det hindrar mig inte från att ruska lite på axlarna i takt till trummorna och tänka på inoljade karlar vid spaniens kust.


Jag duschade nyss och känner mig väldigt blöt i håret. Men det är väl en bieffekt med denna livsnödvändiga aktivitet som kan vara både kallt och varmt beroende på om man har handduk eller låter håret falla fritt som ett erotiskt vattenfall längst ryggen. Brr brr!

Jag har fan så tråkigt ikväll. Men det blir väl att plocka fram en säsong till av Sex and the city helt enkelt och mata på tills man blir helt groggy. Ibland kan det helt enkelt bli för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0