Liten rykare

Jag gör det som jag sagt att jag inte ska göra och lägger in en bild på mig i min nya tunika. Det känns som om jag byggt upp massor av förväntningar(1 person, alias pubes) och att jag inte kommer att leva upp till dem. Jag känner mig som en svulstig liten gris, och helkroppsbilder är inte riktigt min grejj. Men jag gör ett undantag för mina fans i hopp om att bilden försvinner långt bort i glömskan efter ett par timmar.


   

För att få allt att svida lite extra så lägger jag in bilder på mig från balen som syrran Vickan tog för ca 2 år sedan;

           


Man kan väl bara konstatera att man både har blivit blekare OCH fetare sen dess. Men det är väl ingen fara egentligen, bara det att folk inte vet att det är jag när de först ser bilderna. Jaja! Något att visa barnbarnen - "Titta här på mormor! Grr och morr!".


over and out. I hope your happy.

p.s! Tunikan är fabolous, men blixten gör så att den blänker så tamesatan

Kommentarer
Postat av: mimmi

men vanja, hade inte du en spraytan på balen?;D

2009-04-01 @ 05:59:02
Postat av: Susanne

jo, lite skillnad i hudfärgen var det allt! =O



klänningen var jättefin :)

2009-04-01 @ 07:11:33
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: Vanja

Mimmi är du full? hehe Spraytan? Vet icket vad du talar om! :)

2009-04-01 @ 10:18:12
Postat av: Vanja

Men jajjemen, nu kom jag på vad du menade ; Spray- tan! Jag är lite trögfattad såhär på morgonen. Klart jag var sprutat, hur annars hade jag kunnat bli sådär chokladbrun. Om jag ligger i solen blir jag mest röd.

2009-04-01 @ 10:21:51
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0