Lördagen i ett nötskal

Igår så var man som planerat i Latikberg med ongarna och Bengt, åkte skoter och ranglade fram och tillbaka i en skoterkälke. Det var riktigt roligt, så ska lägga upp bilder senare när jag får tillbaka min kamera. Glömde den i Latikberg!

Sen kom man hem, gjorde sig iordning och drog till Desireé för att ta nåt glas vin och eventuellt gå ut på hotellet med henne, mohammed och Daniel. Men det blev inte så eftersom lillJenny hade problem med att sova, och ville inte vara "ensam". Mamma hade magsjuka och var i princip okontaktbar så jag beslöt mig för att slagga i soffan.


Men jag missade i princip inget annat än trakasserier och mobbning av omogna fjortisar. Det klarar man ju sig gott utan kan man tänka sig, människor i 23årsåldern betér sig som 14. Men det måste vara coolt att tro att man är bättre än alla andra, hitta på lögner och komma undan med det i princip varje gång. Skaffa sig ett litet gäng som tror blint på allt man säger, och tuffa till sig som i nån fjantig gammal highschool-film. Så kliché.

Det är så konstigt att de har vänner överhuvudtaget, jag personligen skulle aldrig stå ut. Jag säger att folk ska göra sig av med sånna manipulativa människor, men jag antar att när man väl är fast så är fast. Man inser det väl inte försen det händer något drastiskt.


Ikväll ska jag kanske hälsa på Desirée och se på nån gamfilm, eller stå på huvudet hemma i lägenheten. Jag måste tvätta, eftersom mitt clothing-stash snart är förbrukat. Som knark, precis. Jag vet nog vad ni tänker på, jajjemänsan!

Nu skall jag gå och spela lite med ungarna, sen ska vi beställa hem pizza. Men först ska jag vrida av nacken på Easy och hennes snuskiga spindel. De driver mig till vansinne!

Tjohej!





Kommentarer
Postat av: Sonja

jag känner igen den där beskrivningen??

2009-03-01 @ 20:57:51
URL: http://burriburr.wordpress.com
Postat av: mimmi

låter som att du gjorde ett bra val i att stanna hemma! jag fattar inte vad som händer med alla i vilhelmina?

2009-03-02 @ 08:57:23
Postat av: Vanja

Nej man missade inte så mycket, men hade man varit med så vet jag inte riktigt hur man hade reagerat. Förmodligen blivit riktigt förbannad.! Det är väl en naturlig reaktion.

2009-03-02 @ 11:11:31
Postat av: maria

hmm, vet nog mkt väl vilka du pratar om. Men har dom inga egna liv själva utan måste klanka ner och sprida en massa rykten om andra för och må bra, så får man väl bjuda på dt då, om man nu är en sådan intressant person! =)



Just dt och vi ses snart, kommer bli en rolig kväll :)

2009-03-06 @ 09:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0