Mat mat mat

Jag sitter nu och väntar på att min favoriträtt ska bli klar att ätas inom en mycket snar framtid. Vet ni vad det är? Isånnafall kan ni skriva det i en kommentar, och den som hinner först med det rätta svaret får en kram någongång när jag är full. Oemotståndligt.


Och så erbjöd sig Daniel att hjälpa mig med att städa lägenheten, och jag sa inte nej. Men jag sa inte ja heller, vilket innebär att det lata monstret inom mig försöker att ta kontroll. Men jag ska plocka upp här och göra mitt bästa för att streta emot. Det är ju sånt en Abrahamsson är uppfostrad till att göra. Vad exakt jag syftar på vet jag inte.


Och mmm.. Jag har en boll av ångest inom mig, något som säger mig att något inte står rätt till. Men jag har väldigt slät hy idag, herregud!! Jag tog mig nyss på armen och det var som att smeka en nyfödd babyrumpa(i icke sexuell mening). Mycket häftigt. Min mormor brukade alltid säga att jag hade så släta armar, och nu kände jag verkligen hur rätt hon hade. Måste vara jättemysigt att smeka mig grabbar, jag undrar varför inte fler gör det??


Nu ska jag dra! Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0