Nazityskland

Det har spekulerats mycket genom årens gång hurvida de tog ihjäl folk i stora gaskammare eller bara gjorde dem väldigt illa. Eller om det hände ingenting alls givetvis, men det är bara efterblivna superretards som påstår det. Så jag hoppar rakt på nötkärnan; Vad gjorde de när de inte gasade ihjäl folk? Fikade de? Spelade de schack? Åt de hjärnor med stora träskedar? Led av samvetskval?

Nej! Det gjorde de inte! Och jag har beviset här nedan;




Det var så att de söp och övade danskoreografi. Det kom fram och är såklart vetenskapligt bevisat. Ingenting i min blogg är falskt och jag håller mig till fakta, de må ni tro. Tyskar är ett säreget folk och ingen tycker om dem! Förutom jag då efter att ha sett den här videon, grymma dancemoves.


p.s! Jag tror inte ens att de är Tyskar, utan Ryssar. Men det spelar ingen roll, de ser likadana ut.
Hey





Och på tal och människor som brutit mot mänskligheten så ser ni här mig vid mitt skafferi. Jag pekar på min rapsolja, för den är nyttigare än vanlig majsolja när man ska poppa popcorn. Deni! Dagens mest intressantaste tips, och det bjuder jag på.


Kommentarer
Postat av: Sofie

HAHAHAHAHHAAHAHAHA! Det här gjorde min dag!

2009-03-11 @ 15:15:28
URL: http://alltsomarmitt.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0