Nominerat och vunnet

Den absolut bästa komediserien som finns för mig just nu är " It´s always sunny in philadelphia". Så jävla klockrent så att det inte är sant. Senast igår så gjorde de en hel pjäs om pedofili, och jag la inte märke till det.. ja försen det var uppenbart. Höll på att vrida ihjäl mig av skratt.

 De som har samma sjuka humor som mig, se dit. Kolla in på nätterna, kanal 6. Ni kommer inte att ångra er, come and join me!!





  Den här låten skrev de när de var höga på knark, som de senare använde till sin pedofili-pjäs i ett annat avsnitt. LOL! :) Så jävla bra... ahhhh.... njuter...

Kommentarer
Postat av: mimmi

hahah, vafan var det där? "aaaaaah"

2009-03-05 @ 12:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0