Oroligt läge!

När jag säger "oroligt" så menar jag "Inte roligt" ! Inte nog med att mina grannar spelar spansk musik, de suger livet ur vår sprudlande planet. Nu menar jag inte att det är just dem, utan överhuvudtaget. Vad är det för människor jag delar hus med egentligen? Titta här!

                                    

Okej nej, fel bild. Den där tog jag på ICA nångång när jag var sugen på lite vilt kaninsex i rätt kaninhål. Brödet var frodigt och luftigt, som ett par överjästa dansrumpor från väst. Kunde inte låta bli att fota det.


                                          

            Här! Se här! Vad har dom gjort? Snuskigt och vanhelgande! Skandalistiskt!

                                           

Daniel som är väldigt engagerad i miljöfrågorna bröt ihop där på mitt trappsteg. Det tog mig minst 5 minuter att dra bort honom därifrån. Väldigt besvärande, men inte nog med det...


                                         

....när vi kom runt hörnet så fick vi syn på detta. Det var som om de våldtagit busken med äckliga utfyllnader från gårdagens fyllekalas. Vilket det troligast var dessutom. Vilken chock! Jag ville stå kvar och se besvärad ut ett tag, men då var det Daniel som ville iväg.



Inte konstigt att vi snart dör ut. Jag är besvärad. Väldigt besvärad.




p.s! Daniel slet i mig för att komma därifrån, men jag sa att jag inte lämnade tomten försen han poserade vid plastkassen. Tur att han gjorde det, för puh vilken bra berättelse jag fick ur det. Inlägget var lite halvtrist eftersom jag är less på att sitta här. Bör kanske göra något annat med min tid?


Heya


Kommentarer
Postat av: Susanne

sv: hmm, kan det vara så att en viss Vanja är intresserad av jobbet? =O ;)



2009-03-23 @ 23:15:10
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0