Otrevlig känsla

Jag har en otrevlig känsla nu såhär på kvällskvisten, mest pga min granne. Hon skriker så pass högt att jag hörde det även fast jag satt framför tvn med mediåker volym och käkade popcorn. And im a loud chewer.

Det känns rätt illa inom mig på något sätt, för jag kan tänka mig hur skit hon måste må av att hålla på såhär vareviga dag.
 Vem orkar ha det så?

Annars så kollar jag på Scrubs för den hundraelvte gånger i mitt liv, roas lagomt, ungifär som det brukas medans jag har en stor tandborste i munnen medans jag skriver. Jag kan göra många saker samtidigt, men dock svårt att borsta med ingen hand alls. Så jag kan bara göra en sak i taget, i princip.


Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Susanne

haha du har valt ny header nu märker jag?;)

2009-03-26 @ 16:33:31
URL: http://pubes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0