Regn och slask

Mina rubriker borde prisas, men istället så får man ingen somhelst reaktion på min kreativitet. Det är regnigt OCH slaskigt ute idag, men att någon fler än jag skulle uttrycka mig så väl är väl nästan otänkbart. Syke!


Men hursomhelst, annars så har man varit vaken, umgåtts med Desireé och min moder. Vi brände runt på samhället ungifär som vanligt och diskuterade olika saker i ca hundra år innan vi lessnade och vände hemmåt igen. Att köra bil är rätt kul, men klart det vore väl mer intressant om det hände något ute på samhället.


Det enda av "intresse" idag är väl att en polisbil stod parkerad utanför ICA-Tallen. Antagligen så var det någon som hade snattat. Borde ha smitit in och gjort lite insiderjobb, men det blev helt enkelt inte av. Och så hade jag varken ballar av stål eller kamera med mig för detta onödiga event. Så shit the same.


                                                


                              Min utsikt - och mig ur ett  "Franskt-balkongianskt" perspektiv.


En annan väldigt intressant sak är att jag införskaffade mig en tvättid klockan 6 som jag skall vårda ömt. Och så fick jag på mig ett par Jeans som jag knappt fick upp över låren förut. Hurray! Det ska jag fira med en näve choklad.


Heya

Kommentarer
Postat av: mimmi

jag vill verkligen inte komma hem när jag ser slaskbilder! men däremot när jag ser dig....mmm ;)



haha!

2009-03-22 @ 12:45:53
URL: http://mimmibillman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0