Sex i tvättstugan

Jag försöker hitta på sätt att få min tvättid att låta intressant och ingripande, men jag kommer dessvärre inte på något. Min blogg är exakt lika tråkig som vilken småbarnsmorsas somhelst. Nu menar jag inte allas, utan de flesta jag stött på under veckornas gång. De kan vara riktigt gäääsp och yawn.

Men om jag HADE haft sex i tvättstugan så hade det varit riktigt hett. Nu pratar jag svett och kringlande lemmar, blanka entusiastiska ögon och förväntan! Nu babblar jag visserligen om torktumlarn igen, men hursomhelst så hade det verkligen inte varit långt ifrån.


         Här får ni ett litet kollage på hur min kväll varit ;

                                      

Ja kort och gott så var det så det gick till. Tvätten före = jobbigt som fan, tvätten efter = Men oj vad trevligt.



Dessutom så är jag otroligt distraherad av min granne just nu. Hon super och skriker på sin fyllekamrat om någonting, smäller lite då och då i dörren och skriker " Nu ska du ut". Väldigt klassiskt, men jag kan heller inte låta bli att tycka lite synd om henne. Hon är alltid jättetrevlig mot mig i hallen när vi ses, och jag är förmodligen det jag med. För jag försöker vara schysst. Men man får alltid fel intryck av sånna människor, men bara för att de super behöver de inte vara korkade. Kanske olyckliga, men absolut inte dumma i huvudet. Kanske när det gäller deras eget bästa, men slut med min predikan.



Jag ska duscha och krypa ner i mina RENA kläder och invänta om Daniel tänkt att bjuda in mig på sitt persiska nyårs-kalas nere hos Johannes. Vet inte om jag orkar gå, men kanske.


Heeeeya!


P.s!  Vadfan har hänt med mina läsare? Medverkar ni i nån slags strejk, eller har ni bara lessnat på mig? Läsarsifforna dessa dagar har lämnat efter sig om inte annat en väldigt besviken Vanja , stora sårskorpor i hjärtat. Absolut inte bra för Aortan.







Jag vet inte varför jag gillar den, i just do hehe

Kommentarer
Postat av: Susanne

Alltså Vanja! Du är nog den roligaste tjej jag mött! Jag minns en gång när vi hade röstlektion & vi blev ihop-parade två & två. Du & linnea skulle prata om Bin. Eller, Linnea skulle prata på Gibbrish & du skulle översätta. Du kom in på Bi-sex I DETALJER och jag höll på skratta ihjäl mig. Då blev jag nog lite kär i dig, måste jag erkänna!

2009-03-22 @ 14:34:05
URL: http://pubes.blogg.se/
Postat av: sonja

jag har inte lagt din nya adress på bloggkoll och så glömmer jag att läsa :)



2009-03-23 @ 16:44:22
URL: http://burriburr.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0