Sol vind och vatten

Idag är det verkligen ett sjujävla väder, men endå så sitter jag inne och skriver i min lågkonsumerande blogg. Jag har dock varit ute lite, promenerat med ca 50 kilo varor i varsin kasse. Det var jättemysigt. Men nu har jag öppnat fönstret så att det ska komma in lite frisk luft och sol, stängt av tvn så att Easy får sitta och andas i lugn och ro. 

                                          

Titta vad mysigt vi kan ha det tillsammans, i fönstret. Det är få hundägare som får chansen att posera med sin vän på detta viset som vi poserar tillsammans. Det är vad man kan kalla bounding på ett djupt mentalt plan.


Jaja ikväll blir det väl samma sak som alltid, men av någon anledning så mår jag faktiskt riktigt bra. Jag vet inte vad som är annorlunda, det kanske är solen och att det inte är lika mörkt ute hela tiden. Vemfan vet. Vemfan bryr sig.


Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0