Somsagt

Jag klev upp tidigt, och nu sitter jag och funderar på hur fan jag ska få över säsong 4 av "It´s always sunny in philadelphia" på DVD. Till att börja med så måste man ju ha en dvd att stoppa i datorn för att överhuvudtaget komma igång, men det har jag inte. Eller jag vet inte var jag lagt den. Argh! Frustation och kalla frustar!


 < Jag och gänget ur "It´s always sunny in philadelphia" >


Men det löser sig förmodligen som det ska, precis såsom gud lagt ut över sin allsmäktiga karta. Men om han inte löser detta problem så kommer jag aldrig att gå i kyrkan mer, även om det hittills bara har varit när jag ska spela piano eller köra solo i predikbalkongen(alltså där prästen står för att prata om bibeln och om hur vis jesus var).
  Men jag har respekt för kyrkan, speciellt för kyrkogårdar. Det är ju sådant en väluppfostrad människa skall respektera.


Men jag vill inte slösa mina viktiga önskningar på en meningslös önskning heller, så jag tar tillbaka det jag sa om DVD;n Gud. Lägg till dövörat när jag sitter och ber om saker stup i kvarten, det fungerar bara inte. Det borde väl du av alla förstå.


 Det kanske märks mer och mer att jag inte har något av intresse att skriva just nu. Men jag har så lite att göra, så jag vill skriva i min blogg. Det är min mänskliga rättighet som svensk medborgare. Sen är det ju upp till er om ni vill slösa bort några minuter av era liv helt enkelt, very simple.


Vad mer då... mmm...mmm... Lyssnar på "love lockdown - kanye West". Vad är det för namn egentligen? Kanye?


Hej svej!

Kommentarer
Postat av: mimmi

vanja..pratar du med gud genom din blogg? man brukar ju egentligen gå till kyrkan, be eller något.



föressten, vilken sjukt underbar låt du lyssnar på! mumms

2009-03-08 @ 12:38:46
URL: http://mimmibillman.blogg.se/
Postat av: Vanja

Jag brukar prata med Gud lite när jag känner för det, det gör väl alla? Men jag brukar be Daniel att be för mig. Annars vore jag väl inget annat än screwed.





Hehe ja jag vet att du tycker det, skrev ner det för att se om du nappade. Och det gjorde du, med råge!

2009-03-10 @ 10:41:02
URL: http://vanjaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0