Tryck på play

Hejsan svejsan, här sitter jag, morgonpigg som de flesta mjölkpigor i hela världen och lyssnar på musik. Jag kollade lite på Sex and the City, men slutade när Carrie var otrogen med Mr.Big mot Aidan. Det var som ett stort jack i mitt hjärta, för otrohet är inte riktigt min grejj. Det är något väldigt fult och naughty. Och så lessnade jag bara av att sitta framför tvn.

                                                 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Får väl se vad som dyker upp på menyn, men förhoppningsvis blir det väl inte alltför tråkigt. Kanske. Men jag ska duscha iallafall, för tror jag hittade 2 kilo granbärsris i hårbottnen tillsammans med de 2 tovor(orkade inte överdriva) som tjörvat ihop sig längst hårtopparna. Men jag måste faktiskt medge att jag känner mig som bäst när jag inte är överfixad utan mer naturlig.


Men att vara naturlig har väl sitt pris, för jag är knappast superattraktiv när jag står i kön på Ica med ett par byxor som får min röv att se ut som en blöja. Men det finns karlar som finner detta väldigt sexigt också, så ska väl inte klaga.


Jaja orkar inte skriva mer, min kreativitet har knappast hunnit flöda vid den här tiden på dygnet. Ska fortsätta se på "Sex and the city" som värsta tjejen och sen dra ut på samhället.

Heya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0