Tyra Banks

Hon måste var en toppen tjej! Så klok och fördomsfri, så förståndig. Eller? Skrapar vi bara på ytan? Tänk om hon innerst inne är rasist, mansmisshandlare och jävligt ful i bikini? Det vore något! Om jag blir journalist ska jag hitta på liknande lögner, fast om andra människor.


Men nåväl, jag har ätit räkmackor och ska börja dra mig till Viktoria med skithunden Easy. Jag passar henne ikväll, som en extramamma fast på två ben. Och så suger hon inte på mina tuttar(och tur är väl det).

Ossian är så söt, Viktoria berättade att han sagt " När kommer Vanja? Kommer hon? Var ska du vara mamma?", "Hemma", "Ska du OCKSÅ vara med Vanja?".  Lol mostersnack när det är som värst. Kanske inte superintressant för er att läsa, men det är kul.


Nu ska jag dra mig, börjar få ont i min otränade rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0