Uppe med tuppen

                                          
                                       Easy                                   Vanja

Idag vaknade jag av migsjälv, igen, väldigt tidigt. Eller också väldigt normalt som folk brukar säga, plus lite sovmorgon. Inte illa pissat av ett arbetslöst low-life. Tänkte dra runt lite och söka jobb och har jag tur så nappar någon på min extrema charm. Om inte annat så börjar de väl att rappa, vilket jag också gillar väldigt mycket.


Igår så kom Daniel förbi som vanligt och vi satt och såg på nån dynga som sändes på tv. Minns inte ens vad det var, för jag somnade rätt tidigt. Ja huvva.Innan det så tränade jag somsagt i 40 minuter på cykeln. Hade tänkt börja för en vecka sedan, hade dragit fram cykeln ur sitt dammiga hörn och förberett ett avsnitt av "The Office" på datorn men jag klev av efter 5 sekunder. Jag hann inte börja så jag tänkte " Jag gör det sen". Och det är väl typiskt, säg?

Jaja ska inte tjata om detta något mer. Så jävla ointressant. Jag är faktiskt trött nu, så jag orkar inte skriva överhuvudtaget. Kan berätta sen hur det gick. Tjing tjong!


p.s! Är vi inte lika, jag och Easy? Man kan tro att vi är släkt, bortsett från att hon är en annan ras.



En timme senare:

Jag var på Regnbågen, dagiset vid Hemberget och Åsbacka, men ingen utav de ansvariga var där! Hur ansvarigt är det? Aj aj! Men jag ska tillbaka efter Lunch, och då hoppas jag verkligen att de är där. Börjar känna mig riktigt jobbig som springer omkring där i korridorerna och gnäller. Eller gnäller gör jag inte, är en ordentlig gentlekvinna. Men nu vill jag ha ett svar :) Vill jobba i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0